Ves al contingut principal

À punt: proves descafeïnades

A les 8 del matí comencen les emissions en proves del que serà À punt a partir de l'estiu. Duraran fins les 22.30, i en se'n demà més.

Segons la nota de premsa facilitada per À punt mèdia, la programació infantil serà de producció pròpia, i hi haurà partides de pilota (velles?) i programes "de bona factura" de RTVV.

No sabem res més. I no ho sabem perquè la direcció no vol donar-li massa importància a les proves, a pesar que la nota enviada als mitjans diu que servirà per situar el canal al comandament a distància.

Nòu Punt

Marco allunya així les emissions en proves de la graella definitiva d'À punt i de la marca Canal Nou si tria formats no associats socialment als antics mitjans.


La nota també diu que es construirà una playlist en forma de graella, una construcció genèrica en un comunicat escuet que no garanteix l'existència de franges. Això, sumat a la decisió de no avançar cap informació sobre la programació, descafeïnarà la posada en marxa provisional.

L'únic punt interessant més enllà dels programes rescatats de l'arxiu seran les incorporacions a la campanya M'Àpunte, on els ciutadans expressen allò que esperen de la nova televisió, i també les autopromocions, grafisme, infinits, mosca, copys...

Paral.lelament, vorem si activen o no la campanya exterior de promoció i com pretenen que tinga efecte sense productes especialment atractius.

Silenci de ràdio

A la ràdio, ja a les 7 podrem esbrinar la importància que els informatiis donen a les proves. Més tard comprovarem si Al Ras hi aprofundeix.

I no només sobre la TV. A menys de 24h de l'estrena del primer informatiu matinal (de 7 a 10h), sabrem si la importància donada a la data es tradueix en una programació especial sobre els actes institucionals i la trascendència històrica d'allò que conmemora la jornada.

Estarem molt atents! Demà seguim!!! Descanseu si els nervis vos deixen :P


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

À punt 2019, hem creat un monstre?

Repassem breument les últimes novetats:

Partit de futbol en directe: una locució poc treballada que ha causat múltiples infarts a la JQCV. Quina sorpresa. L'únic interessant, alguns anuncis en castellà, la qual cosa ja ens fa vore que la política publicitària no considerarà la llengua.

El Matí À Punt i À Punt Directe. Ja tenim nom per als magazins matinal i vespertí a càrrec de Clara Castelló i Carolina Ferre respectivament. Sembla que tot ha de ser À Punt. Quanta originalitat.

Esta nit faltarà just un any per a l'inici de la campanya electoral de les eleccions autonòmiques. Probablement això és el que ha precipitat les proves d'emissió d'À Punt i les presses per a començar este mateix mes les emissions definitives.

Precisament pel que ens pot esperar en un any, he estat pegant un colp d'ull a les últimes enquestes per a 2019, quan À punt tindrà un any de vida.

Fa poc escrivia una entrada, molt xulet jo, parlant d'una enquesta electoral. I hi vaig aprofundir bastant…

À Punt - A una setmana de l'estrena

Falta just una setmana per a l'estrena de la televisió d'À Punt, i no serà fins divendres que ens presentaran la graella al complet.

Mirant a altres televisions, inclosa l'última etapa de Nou, esperavem un programeta especial abans de l'informatiu nit (amb Victòria Maso) i després de les notícies una sèrie successora de l'Alqueria Blanca per emetre, també, els diumenges.

Ens equivocavem. L'inici d'emissions serà a les 14.30h amb l'informatiu. Faltarà saber si van a passar de Trip i Troop a l'informatiu directament o si abans hi haurà algun tipus de contingut nou. Podrien ser els famosos vídeos de #mÀpunte, on els ciutadans comenten què pensen de la nova televisió.

Després de les notícies, conduides per Adelaida Ferre (presentadora de dilluns a divendres i de l'estrena), un especial À Punt Directe amb Carolina Ferre.

Probablement este magazin serà el programa especial que esperavem. Confie que presenten la graella, els programes... Probablement conne…

À Punt - Molt que contar, ningú a qui contar-ho

Ja la tenim ací. Divendres es va presentar l'esperadíssima -per a nosaltres, els frikiapunts-, campanya de llançament de la televisió d'À Punt Mèdia. I com no podia ser d'altra manera, ha decebut.

No podem sorprendre'ns. Fins ara, i a pesar d'estar en mans d'agències de publicitat, l'estratègia de comunicació del nou espai públic de comunicació valencià ha resultat una pataca.

Mirem primer el vídeo, i comentem després. Perquè la idea en si no és allò pitjor que presenta la proposta:


No està mal. Per una banda ataca frontalment una de les majors debilitats de la societat valenciana: l'autoestima. No ens coneixem, no ens valorem i no ens estimem. La campanya posa el focus en allò del qual ens podem sentir orgullosos. Aquelles coses úniques que tenim... i que ignorem. És una manera d'intentar fer un valencianisme dirigit a la necessitat d'incrementar la nostra pròpia identitat, però fugint de símbols que més que unir el que fan és separar al poble val…