Passa al contingut principal

À punt: proves descafeïnades

A les 8 del matí comencen les emissions en proves del que serà À punt a partir de l'estiu. Duraran fins les 22.30, i en se'n demà més.

Segons la nota de premsa facilitada per À punt mèdia, la programació infantil serà de producció pròpia, i hi haurà partides de pilota (velles?) i programes "de bona factura" de RTVV.

No sabem res més. I no ho sabem perquè la direcció no vol donar-li massa importància a les proves, a pesar que la nota enviada als mitjans diu que servirà per situar el canal al comandament a distància.

Nòu Punt

Marco allunya així les emissions en proves de la graella definitiva d'À punt i de la marca Canal Nou si tria formats no associats socialment als antics mitjans.


La nota també diu que es construirà una playlist en forma de graella, una construcció genèrica en un comunicat escuet que no garanteix l'existència de franges. Això, sumat a la decisió de no avançar cap informació sobre la programació, descafeïnarà la posada en marxa provisional.

L'únic punt interessant més enllà dels programes rescatats de l'arxiu seran les incorporacions a la campanya M'Àpunte, on els ciutadans expressen allò que esperen de la nova televisió, i també les autopromocions, grafisme, infinits, mosca, copys...

Paral.lelament, vorem si activen o no la campanya exterior de promoció i com pretenen que tinga efecte sense productes especialment atractius.

Silenci de ràdio

A la ràdio, ja a les 7 podrem esbrinar la importància que els informatiis donen a les proves. Més tard comprovarem si Al Ras hi aprofundeix.

I no només sobre la TV. A menys de 24h de l'estrena del primer informatiu matinal (de 7 a 10h), sabrem si la importància donada a la data es tradueix en una programació especial sobre els actes institucionals i la trascendència històrica d'allò que conmemora la jornada.

Estarem molt atents! Demà seguim!!! Descanseu si els nervis vos deixen :P


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Tot per xarxes

 Hola! Hui hem tingut un dia mogudet, molt mogudet amb À Punt. Ho heu vist?? Recordeu que XorX ha trascendit el format blog de La Mirada Crítica i que ara es centra en Twitter. Allí sóc @XorxLMC . I com sempre, cosetes que penge a YouTube: A Consell9  i a XorxLMC . Vos esperem! 😏

En clau igualitària

Avui faig una reflexió que segurament no agradarà a algú. I és esta la raó per la qual la faig i la faig d'esta manera. M'encanta el punt de vista dels À Punt Notícies sobre migració i igualtat. El tractament informatiu sobre estes qüestions sensibles té una clara voluntat de ser minuciós i respectuós. De ser exemple per a la societat. Després de l'èxit de VOX en l'obtenció d'escons al parlament andalús, cal més que mai enfrontar els seus missatges d'odi a segments vulnerables com els migrants, les dones o els homosexuals. Migrants, quin gran concepte, i com de significativa és l'expansió del seu ús en detriment del terme immigrant. Amb molt poc es pot fer molt. El problema és que eixa norma funciona tan bé en positiu com en negatiu. Fa unes setmanes, la secció En Clau Igualitària del NTC nit de Victòria Maso ens mostrava un interessantíssim manual de bones pràctiques per a tractar als mitjans de comunicació. Ens ensenyaven a detectar els errors ...

Molt per aprendre

No es poden llegir ni escoltar ni vore els mitjans de comunicació. Allò que veiem, escoltem i llegim no és periodisme. Fa anys que la cosa està malament, només cal recordar Canal 9 , del qual hem parlat molt. El procés a Catalunya ha despertat moltes rancors que estaven podrides i soterrades. Desinformació, por i odi. He estat veient TV3 estos dies... Sí, eixe canal tan independentista que "el pròxim 155 no deixarà en mans dels separatistes". I sorpresa! Hi ha empreses súper valentes i súper compromeses amb el procés independentista que segueixen anunciant-se als mitjans públics catalans:  Ahí estan, estos i molts altres més, defensant el dret a decidir mentre s'arrisquen a patir una campanya de complot a nivell estatal per formar part de l'aparell de propaganda del secessionisme. No, clar que no és això. És que les empreses coneixen els catalans. I saben que estan davant d'una societat madura i plural. Són marques que podem vore en espais publi...