Ves al contingut principal

26À - Una nova cortineta (res més)

A À punt s'han proposat un inici descafeïnat de la televisió, i ho estan aconseguint. Estan fent una espècie d'esforç titànic en una competició caracteritzada per la llei del mínim esforç.

És com... mmm... com quan vas per lla N340 i et toca passar per Les Alqueries. O per Torreblanca. O per la Ribera de Cabanes. Sembla impossible circular tan lent per una nacional, però hi pots i si no vindrà el radar, àlies Empar Marco, a fer-te una bonica foto, amb flaix i sense filtre beauty.

Volen arribar al final, sí, però tant lentament com puguen, o més. Probablement s'anirà accelerant tot de cara a les setmanes abans de l'inici d'emissions, quan s'inicie la campanya de promoció externa. Dic jo. O espere jo. Perquè són capaços de mantindre el caos passada l'obertura definitiva. Perquè la imatge corporativa segueix sent un desastre a dia d'avui, amb la marca en pantalla.

Bé, ja he reomplit prou. Ho sent, és trist, però és que no hi ha més novetat que esta cortineta:



Com ve sent habitual, descontextualitzada de tota imatge gràfica coneguda, amb un groc intens, el logotip en 3D pegant voltes i la major part del temps d'esquenes per a no vore's. L'única coincidència és, precisament, amb els bucles. Per allò dels satèl.lits pegant voltes. Potser açò evoluciona i li treuen més joc. O s'oblida i trauen altres idees per fer el totum revolutum a què ens estan acostumant. Ah, i una música molt informal.

Jo la veig com a marca identificadora dels espais infantils. Però és que després veus la promo de La Colla i el groc tampoc el veus enlloc.



L'anarquia de la imatge corporativa d'À punt no té límits.

Podem allargar la llista amb una variant dels 'tornem en' 30 segons i 1 minut. Ara tenim un '2 minuts'.



Va, si voleu incloem com a novetat que el coixinet amb el hastag l'han fet més menut. Però és encara més trist que tot el que precedeix esta entrada, no?





Y ya está, y esa es la noticia.



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

À punt 2019, hem creat un monstre?

Repassem breument les últimes novetats:

Partit de futbol en directe: una locució poc treballada que ha causat múltiples infarts a la JQCV. Quina sorpresa. L'únic interessant, alguns anuncis en castellà, la qual cosa ja ens fa vore que la política publicitària no considerarà la llengua.

El Matí À Punt i À Punt Directe. Ja tenim nom per als magazins matinal i vespertí a càrrec de Clara Castelló i Carolina Ferre respectivament. Sembla que tot ha de ser À Punt. Quanta originalitat.

Esta nit faltarà just un any per a l'inici de la campanya electoral de les eleccions autonòmiques. Probablement això és el que ha precipitat les proves d'emissió d'À Punt i les presses per a començar este mateix mes les emissions definitives.

Precisament pel que ens pot esperar en un any, he estat pegant un colp d'ull a les últimes enquestes per a 2019, quan À punt tindrà un any de vida.

Fa poc escrivia una entrada, molt xulet jo, parlant d'una enquesta electoral. I hi vaig aprofundir bastant…

À Punt - Molt que contar, ningú a qui contar-ho

Ja la tenim ací. Divendres es va presentar l'esperadíssima -per a nosaltres, els frikiapunts-, campanya de llançament de la televisió d'À Punt Mèdia. I com no podia ser d'altra manera, ha decebut.

No podem sorprendre'ns. Fins ara, i a pesar d'estar en mans d'agències de publicitat, l'estratègia de comunicació del nou espai públic de comunicació valencià ha resultat una pataca.

Mirem primer el vídeo, i comentem després. Perquè la idea en si no és allò pitjor que presenta la proposta:


No està mal. Per una banda ataca frontalment una de les majors debilitats de la societat valenciana: l'autoestima. No ens coneixem, no ens valorem i no ens estimem. La campanya posa el focus en allò del qual ens podem sentir orgullosos. Aquelles coses úniques que tenim... i que ignorem. És una manera d'intentar fer un valencianisme dirigit a la necessitat d'incrementar la nostra pròpia identitat, però fugint de símbols que més que unir el que fan és separar al poble val…

À Punt - A una setmana de l'estrena

Falta just una setmana per a l'estrena de la televisió d'À Punt, i no serà fins divendres que ens presentaran la graella al complet.

Mirant a altres televisions, inclosa l'última etapa de Nou, esperavem un programeta especial abans de l'informatiu nit (amb Victòria Maso) i després de les notícies una sèrie successora de l'Alqueria Blanca per emetre, també, els diumenges.

Ens equivocavem. L'inici d'emissions serà a les 14.30h amb l'informatiu. Faltarà saber si van a passar de Trip i Troop a l'informatiu directament o si abans hi haurà algun tipus de contingut nou. Podrien ser els famosos vídeos de #mÀpunte, on els ciutadans comenten què pensen de la nova televisió.

Després de les notícies, conduides per Adelaida Ferre (presentadora de dilluns a divendres i de l'estrena), un especial À Punt Directe amb Carolina Ferre.

Probablement este magazin serà el programa especial que esperavem. Confie que presenten la graella, els programes... Probablement conne…