Passa al contingut principal

À punt: proves descafeïnades

A les 8 del matí comencen les emissions en proves del que serà À punt a partir de l'estiu. Duraran fins les 22.30, i en se'n demà més.

Segons la nota de premsa facilitada per À punt mèdia, la programació infantil serà de producció pròpia, i hi haurà partides de pilota (velles?) i programes "de bona factura" de RTVV.

No sabem res més. I no ho sabem perquè la direcció no vol donar-li massa importància a les proves, a pesar que la nota enviada als mitjans diu que servirà per situar el canal al comandament a distància.

Nòu Punt

Marco allunya així les emissions en proves de la graella definitiva d'À punt i de la marca Canal Nou si tria formats no associats socialment als antics mitjans.


La nota també diu que es construirà una playlist en forma de graella, una construcció genèrica en un comunicat escuet que no garanteix l'existència de franges. Això, sumat a la decisió de no avançar cap informació sobre la programació, descafeïnarà la posada en marxa provisional.

L'únic punt interessant més enllà dels programes rescatats de l'arxiu seran les incorporacions a la campanya M'Àpunte, on els ciutadans expressen allò que esperen de la nova televisió, i també les autopromocions, grafisme, infinits, mosca, copys...

Paral.lelament, vorem si activen o no la campanya exterior de promoció i com pretenen que tinga efecte sense productes especialment atractius.

Silenci de ràdio

A la ràdio, ja a les 7 podrem esbrinar la importància que els informatiis donen a les proves. Més tard comprovarem si Al Ras hi aprofundeix.

I no només sobre la TV. A menys de 24h de l'estrena del primer informatiu matinal (de 7 a 10h), sabrem si la importància donada a la data es tradueix en una programació especial sobre els actes institucionals i la trascendència històrica d'allò que conmemora la jornada.

Estarem molt atents! Demà seguim!!! Descanseu si els nervis vos deixen :P


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

La graella d'À Punt entra en raó

Fa un any i quatre mesos em vaig parar a pensar una graella per a À Punt. Ara, set mesos després de l'inici d'emissions, la televisió entra en raó i reajusta horaris i continguts, fent-los coincidir amb la meua proposta, per cert. Si, vaig a tirar-me floretes. He basat la meua proposta en la necessitat d'una programació dedicada als més menuts i la importància (i conveniència a nivell de pressupost) de producció pròpia des de l'area d'informatius. Donava per fet que À Punt no estaria privatitzada, i que la televisió aprofitaria més els mitjans propis. També que apostaria per la programació infantil. Però la llengua no ha resultat ser una prioritat per a Empar Marco . Ni els xiquets tampoc. Açò plantejava XorX al setembre de 2017: 7.00h Programació infantil SEMI COINCIDENT De 7 a 9 (que és quan comencen els xiquets a l'escola), convindria emetre programació infantil . Seguisc pensant que la programació infantil és important. Comprenc que À Punt vu

El fracàs/èxit d'À Punt

Ajuden les audiències a determinar si À Punt és un éxit o un fracàs? À Punt no és una televisió ideada per a generar uns grans índex d'audiència. De fet té una mitjana bastant lamentable. Tot i això, estrenades les audiències, podem parlar clarament de fracàs. Fracàs no pel fet que el share siga ímfim, sinó pel fet de ni tan sols haver intentat buscar més espectadors. La campanya de llançament va ser un desastre, la posada en marxa a mig gas va crear una imatge de mitjà cutre, la desorganització de la graella amb canvis constants mareja i les errades tècniques freqüents mostren una televisió caòtica.  Però en la meua anàlisi del fracàs em vull quedar amb esta última idea, la del caos. El caos es centra fonamentalment en l'únic programa que depèn directament de la casa: les notícies (bé, i en continuitat) i els programes informatius. Els informatius són, per tant, la prova de foc. És cert que compten amb un nivell d'audiència major que la resta de programes (se