A À punt s'han proposat un inici descafeïnat de la televisió, i ho estan aconseguint. Estan fent una espècie d'esforç titànic en una competició caracteritzada per la llei del mínim esforç.
És com... mmm... com quan vas per lla N340 i et toca passar per Les Alqueries. O per Torreblanca. O per la Ribera de Cabanes. Sembla impossible circular tan lent per una nacional, però hi pots i si no vindrà el radar, àlies Empar Marco, a fer-te una bonica foto, amb flaix i sense filtre beauty.
Volen arribar al final, sí, però tant lentament com puguen, o més. Probablement s'anirà accelerant tot de cara a les setmanes abans de l'inici d'emissions, quan s'inicie la campanya de promoció externa. Dic jo. O espere jo. Perquè són capaços de mantindre el caos passada l'obertura definitiva. Perquè la imatge corporativa segueix sent un desastre a dia d'avui, amb la marca en pantalla.
Bé, ja he reomplit prou. Ho sent, és trist, però és que no hi ha més novetat que esta cortineta:
Com ve sent habitual, descontextualitzada de tota imatge gràfica coneguda, amb un groc intens, el logotip en 3D pegant voltes i la major part del temps d'esquenes per a no vore's. L'única coincidència és, precisament, amb els bucles. Per allò dels satèl.lits pegant voltes. Potser açò evoluciona i li treuen més joc. O s'oblida i trauen altres idees per fer el totum revolutum a què ens estan acostumant. Ah, i una música molt informal.
Jo la veig com a marca identificadora dels espais infantils. Però és que després veus la promo de La Colla i el groc tampoc el veus enlloc.
L'anarquia de la imatge corporativa d'À punt no té límits.
Podem allargar la llista amb una variant dels 'tornem en' 30 segons i 1 minut. Ara tenim un '2 minuts'.
Va, si voleu incloem com a novetat que el coixinet amb el hastag l'han fet més menut. Però és encara més trist que tot el que precedeix esta entrada, no?
Y ya está, y esa es la noticia.
És com... mmm... com quan vas per lla N340 i et toca passar per Les Alqueries. O per Torreblanca. O per la Ribera de Cabanes. Sembla impossible circular tan lent per una nacional, però hi pots i si no vindrà el radar, àlies Empar Marco, a fer-te una bonica foto, amb flaix i sense filtre beauty.
Volen arribar al final, sí, però tant lentament com puguen, o més. Probablement s'anirà accelerant tot de cara a les setmanes abans de l'inici d'emissions, quan s'inicie la campanya de promoció externa. Dic jo. O espere jo. Perquè són capaços de mantindre el caos passada l'obertura definitiva. Perquè la imatge corporativa segueix sent un desastre a dia d'avui, amb la marca en pantalla.
Bé, ja he reomplit prou. Ho sent, és trist, però és que no hi ha més novetat que esta cortineta:
Com ve sent habitual, descontextualitzada de tota imatge gràfica coneguda, amb un groc intens, el logotip en 3D pegant voltes i la major part del temps d'esquenes per a no vore's. L'única coincidència és, precisament, amb els bucles. Per allò dels satèl.lits pegant voltes. Potser açò evoluciona i li treuen més joc. O s'oblida i trauen altres idees per fer el totum revolutum a què ens estan acostumant. Ah, i una música molt informal.
L'anarquia de la imatge corporativa d'À punt no té límits.
Podem allargar la llista amb una variant dels 'tornem en' 30 segons i 1 minut. Ara tenim un '2 minuts'.
Va, si voleu incloem com a novetat que el coixinet amb el hastag l'han fet més menut. Però és encara més trist que tot el que precedeix esta entrada, no?
Y ya está, y esa es la noticia.
Comentaris