Passa al contingut principal

Les autopromocions més sinceres d'À punt

Vos deixe les noves autopromocions d'À punt. Per fi novetats, i per fi sinceres. Ja era hora que despertara l'aparell de comunicació de la nova tele...


Aish. D'acord. Ho he tornat a fer jo...

Però és que no comprenc l'estat d'abandonament en què tenen les proves tècniques. Reis, que ho està veient tothom, que el circuit tancat fa temps que es va obrir a 5 milions de ciutadans, si no més.

Quin desastre de campanya de comunicació. No podeu començar a emetre en proves amb un full de parra, com aquell que diu, i deixar-ho així durant dies i dies fins que activeu l'estratègia de promoció. És que tot el que ha tingut interès en la tele ja s'ha avorrit, ja s'ha cansat, i ja ha desconnectat.

Imagine que després, quan se sàpiga quin dia fareu la gran estrena, es precipitarà tot. I de sobte tot començarà a rodar. Però mentrestant, ni que siga per vergonya, EVOLUCIONEU els continguts de l'emissió en proves, per favor. No podeu estar TAN saturats com per a deixar en ruines la imatge de la tele abans d'estrenar-la.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Tot per xarxes

 Hola! Hui hem tingut un dia mogudet, molt mogudet amb À Punt. Ho heu vist?? Recordeu que XorX ha trascendit el format blog de La Mirada Crítica i que ara es centra en Twitter. Allí sóc @XorxLMC . I com sempre, cosetes que penge a YouTube: A Consell9  i a XorxLMC . Vos esperem! 😏

La graella d'À Punt entra en raó

Fa un any i quatre mesos em vaig parar a pensar una graella per a À Punt. Ara, set mesos després de l'inici d'emissions, la televisió entra en raó i reajusta horaris i continguts, fent-los coincidir amb la meua proposta, per cert. Si, vaig a tirar-me floretes. He basat la meua proposta en la necessitat d'una programació dedicada als més menuts i la importància (i conveniència a nivell de pressupost) de producció pròpia des de l'area d'informatius. Donava per fet que À Punt no estaria privatitzada, i que la televisió aprofitaria més els mitjans propis. També que apostaria per la programació infantil. Però la llengua no ha resultat ser una prioritat per a Empar Marco . Ni els xiquets tampoc. Açò plantejava XorX al setembre de 2017: 7.00h Programació infantil SEMI COINCIDENT De 7 a 9 (que és quan comencen els xiquets a l'escola), convindria emetre programació infantil . Seguisc pensant que la programació infantil és important. Comprenc que À Punt vu...

El fracàs/èxit d'À Punt

Ajuden les audiències a determinar si À Punt és un éxit o un fracàs? À Punt no és una televisió ideada per a generar uns grans índex d'audiència. De fet té una mitjana bastant lamentable. Tot i això, estrenades les audiències, podem parlar clarament de fracàs. Fracàs no pel fet que el share siga ímfim, sinó pel fet de ni tan sols haver intentat buscar més espectadors. La campanya de llançament va ser un desastre, la posada en marxa a mig gas va crear una imatge de mitjà cutre, la desorganització de la graella amb canvis constants mareja i les errades tècniques freqüents mostren una televisió caòtica.  Però en la meua anàlisi del fracàs em vull quedar amb esta última idea, la del caos. El caos es centra fonamentalment en l'únic programa que depèn directament de la casa: les notícies (bé, i en continuitat) i els programes informatius. Els informatius són, per tant, la prova de foc. És cert que compten amb un nivell d'audiència major que la resta de programes (se...