Juguem a un joc.
Anem a suposar que som una agència de publicitat qualsevol, o un veí qualsevol. Ens arriba la informació sobre un concurs de naming per a una plataforma de comunicació pública.
RESOLUCIÓ 25 de gener de 2017 bla bla bla Naming bla bla bla plataforma de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació bla bla amb pseudònim bla bla en sobre opac tancat bla bla vint dies naturals merda! les propostes presentades han d’estar en valencià Google translate han de ser originals i inèdites Google simplement criteris i puntuació ah guai que promocione la cultura valenciana (25%) aham si que contribuïsca a la vertebració del territori de la Comunitat Valenciana (25%) seh que siga llegible i fàcil en la lectura, la comprensió i la interpretació (25%) sisisi i que estiga concebut amb criteris de durabilitat (25%) bah
"Això ho faig jo en 5 minuts, i millor que el Risto".
Nom: laNostra OK
Usos: laNostra Televisió; laNostra Ràdio OK
Dominis disponibles: lanostratv.es lanostraradio.es lanostramedia.es OK, a diferència d'À.
Marca: La Nostra: Propietat de RTVV, propietat de la Generalitat, propietària de la CVMC (va ser usada durant uns mesos al 2010 com a lema temporal de Canal 9, no justificaria successió d'empreses d'igual forma que À. no s'identifica amb una voluntat de la nova RTVV que Catalunya s'independitze) Es pot arreglar -perquè la marca és pròpia-, a diferència d'À.
Original i inèdit: Ni si ni no (RTVV va usar una campanya durant uns mesos fa 7 anys) però no usa eixa marca cap televisió o ràdio. Subjectiu En qualsevol cas, empat amb À.
Promociona la cultura valenciana: No especialment. Però fa referència a la unitat del poble. À. ni això
Contribueix a la vertebració del poble: Sí, fa referència a la societat com un conjunt i s'identifica amb els valencians. À. no.
Llegible i de fàcil lectura, comprensió i interpretació: Sí, plenament. À. no, en absolut.
Concebut amb criteris de durabilitat: Sí. À. també.
Vaja, ja hem superat a À. Guanyador absolut del concurs: Xorx, de l'estudi La Mirada Crítica. "Gràcies, gràcies, els ho dedique a tots aquells que estan tornant a entrar al blog després de tants anys". Quants titulars en els periòdics, quants comentaris a les notícies i a les xarxes. Banys de masses!
En fi. Em volen fer creure que entre les 81 altres propostes no hi havia cap que podia superar a À.?
Anem a suposar que som una agència de publicitat qualsevol, o un veí qualsevol. Ens arriba la informació sobre un concurs de naming per a una plataforma de comunicació pública.
RESOLUCIÓ 25 de gener de 2017 bla bla bla Naming bla bla bla plataforma de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació bla bla amb pseudònim bla bla en sobre opac tancat bla bla vint dies naturals merda! les propostes presentades han d’estar en valencià Google translate han de ser originals i inèdites Google simplement criteris i puntuació ah guai que promocione la cultura valenciana (25%) aham si que contribuïsca a la vertebració del territori de la Comunitat Valenciana (25%) seh que siga llegible i fàcil en la lectura, la comprensió i la interpretació (25%) sisisi i que estiga concebut amb criteris de durabilitat (25%) bah
"Això ho faig jo en 5 minuts, i millor que el Risto".
Nom: laNostra OK
Usos: laNostra Televisió; laNostra Ràdio OK
Dominis disponibles: lanostratv.es lanostraradio.es lanostramedia.es OK, a diferència d'À.
Marca: La Nostra: Propietat de RTVV, propietat de la Generalitat, propietària de la CVMC (va ser usada durant uns mesos al 2010 com a lema temporal de Canal 9, no justificaria successió d'empreses d'igual forma que À. no s'identifica amb una voluntat de la nova RTVV que Catalunya s'independitze) Es pot arreglar -perquè la marca és pròpia-, a diferència d'À.
Original i inèdit: Ni si ni no (RTVV va usar una campanya durant uns mesos fa 7 anys) però no usa eixa marca cap televisió o ràdio. Subjectiu En qualsevol cas, empat amb À.
Promociona la cultura valenciana: No especialment. Però fa referència a la unitat del poble. À. ni això
Contribueix a la vertebració del poble: Sí, fa referència a la societat com un conjunt i s'identifica amb els valencians. À. no.
Llegible i de fàcil lectura, comprensió i interpretació: Sí, plenament. À. no, en absolut.
Concebut amb criteris de durabilitat: Sí. À. també.
Vaja, ja hem superat a À. Guanyador absolut del concurs: Xorx, de l'estudi La Mirada Crítica. "Gràcies, gràcies, els ho dedique a tots aquells que estan tornant a entrar al blog després de tants anys". Quants titulars en els periòdics, quants comentaris a les notícies i a les xarxes. Banys de masses!
En fi. Em volen fer creure que entre les 81 altres propostes no hi havia cap que podia superar a À.?
Comentaris