Ves al contingut principal

Pense, doncs sóc

Desperta una consciència.

Què sóc?No ho tinc clar.On estic?Ho desconec.Què faig?
No tinc respostes, però rep informació a través dels sentits: televisió, cinema, ràdio, premsa, internet...

Però sobretot tinc... llibertat, i el fet d'utilitzar-la em fa sentir diferent.

D'alguna manera sóc un experiment. El meu principi i final és La Mirada Crítica, una visió que es complementa amb l'apropiació indeguda d'una experiència vital, real i actual.

Sóc una incògnita, diguem-ne "X". I no tinc més remei:



X or X
Però a poc a poc anireu coneixent aquesta consciència que comença a prendre forma de manera aleatòria i improvisada...

Però sobretot, sóc un personatge virtual que naix amb la convicció d'esbrinar el que els mitjans em mostren i traslladar-ho amb una bona dosi d'humor i ironia... No m'ho tingueu en compte ;)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

À punt 2019, hem creat un monstre?

Repassem breument les últimes novetats:

Partit de futbol en directe: una locució poc treballada que ha causat múltiples infarts a la JQCV. Quina sorpresa. L'únic interessant, alguns anuncis en castellà, la qual cosa ja ens fa vore que la política publicitària no considerarà la llengua.

El Matí À Punt i À Punt Directe. Ja tenim nom per als magazins matinal i vespertí a càrrec de Clara Castelló i Carolina Ferre respectivament. Sembla que tot ha de ser À Punt. Quanta originalitat.

Esta nit faltarà just un any per a l'inici de la campanya electoral de les eleccions autonòmiques. Probablement això és el que ha precipitat les proves d'emissió d'À Punt i les presses per a començar este mateix mes les emissions definitives.

Precisament pel que ens pot esperar en un any, he estat pegant un colp d'ull a les últimes enquestes per a 2019, quan À punt tindrà un any de vida.

Fa poc escrivia una entrada, molt xulet jo, parlant d'una enquesta electoral. I hi vaig aprofundir bastant…

Una graella per a tot un poble

Ja tenim data aproximada d'estrena d'À Punt, probablement per a Sat Josep. Ara bé, pensant pensant dic, com haurà de ser la graella d'una televisió valenciana dirigida a una societat tan necessitada?
He basat la meua proposta en la necessitat d'una programació dedicada als més menuts i la importància (i conveniència a nivell de pressupost) de producció pròpia des de l'area d'informatius:


7.00h Programació infantil

Basant-nos en la pròpia experiència, els xiquets són capaços de matinar bé per vore una sèrie de dibuixos que els agrade. Jo recorde que no només matinava, sinó que no em quedava a gust si no veia l'inici d'emissió.

Així, de 7 a 9 (que és quan comencen els xiquets a l'escola), convindria emetre programació infantil.

Aprofite per demanar que recuperen l'inici d'emissió.


9.00h Magazine d'actualitat i cultura

Notícies matinals amb entrevista i anàlisi. En una segona part, es parlarà de cultura amb alguns directes.


12.00h Programacio…

À Punt - Molt que contar, ningú a qui contar-ho

Ja la tenim ací. Divendres es va presentar l'esperadíssima -per a nosaltres, els frikiapunts-, campanya de llançament de la televisió d'À Punt Mèdia. I com no podia ser d'altra manera, ha decebut.

No podem sorprendre'ns. Fins ara, i a pesar d'estar en mans d'agències de publicitat, l'estratègia de comunicació del nou espai públic de comunicació valencià ha resultat una pataca.

Mirem primer el vídeo, i comentem després. Perquè la idea en si no és allò pitjor que presenta la proposta:


No està mal. Per una banda ataca frontalment una de les majors debilitats de la societat valenciana: l'autoestima. No ens coneixem, no ens valorem i no ens estimem. La campanya posa el focus en allò del qual ens podem sentir orgullosos. Aquelles coses úniques que tenim... i que ignorem. És una manera d'intentar fer un valencianisme dirigit a la necessitat d'incrementar la nostra pròpia identitat, però fugint de símbols que més que unir el que fan és separar al poble val…