Benvinguts :)

dimarts, 5 d’abril de 2011

Què ha passat amb els blocs?




Ja sabeu que jo no puc parlar tampoc, perquè fa uns anys que he reconvertit el bloc en un espai a usar esporàdicament. Feia ja quasi un any que no escrivia.

Generalment el que feia jo era visualitzar a les estadísques d'on provenien les meues visites i així esbrinar qui m'enllaçava i afegir-lo a la llista de FeedBack. Ara quasi no tinc visitants, clar, però reprendré la tasca com solia fer-ho. Mentrestant, el FeedBack es cenyirà de nou als blocs que estiguen actius.

Per cert, felicitats supervivents! A la resta, ànims companys, sempre és bonic tornar a les velles tasques de blocaire :) I un afectuós record per a Servidora.


La Mirada Crítica

6 comentaris:

XorX ha dit...

Bé, vos havia posat les dates en colors per tal que fora més curiós, més visible. Però blogger és una merda.

Cal que esborre el format o l'ignore de manera sistemàtica? Abans encara publicant i republicant i republicant finalment acabava podent-ho editar i arreglar. Ara ja ni això. En fi.

Si algú sap com arreglar-ho que no dubte en comentar-m'ho!

garrotades ha dit...

Jo seguisc! (OPB Blog) per amb un altre enllaç! :)

Blog: http://garrotades.blogspot.com

Thor ha dit...

Ara que has tornat des del Tàrtar com tot un heroi grec, benvingut a la guerra. Es trobava en falta la teva espasa!!

Alexxx ha dit...

¡Has de ferte un twitter! Es la moda d'ara

El de la Ribera.... del Xúquer clar! ha dit...

Quan et seguia no tenia blog, ara sí

Tens "temes" de sobra per fer videos com els que feies

XorX ha dit...

Hola! Vaja, vos vaig contestar però no sé què es devia fer del missatge!

Bé, com no podia ser d'altra manera, vos agraïa que encara estiguéreu per ací, després de tant de temps! GRÀCIES!

Finalment he actualitzat la llista d'enllaços, afegint l'OPB que havia perdut de vista (gràcies!) i el de la Ribera... del Xúquer ;)

La meua espasa no està tan afilada com solia estar-ho, però farem el que podrem!

Pel que fa al Twitter, la veritat és que se'm ressisteix, però m'ho pensaré ;)

Bé, i he solucionat els problemes per a publicar les entrades, així que a la càrrega!!