Benvinguts :)

dijous, 10 d’abril de 2008

HACENDOIDE, supermarca desconfiança


Hacendoide

Crec que mai entendré l'èxit de Mercadona.

La Mirada Crítica

8 comentaris:

Anonymous ha dit...

El que jo no entenc és perquè no etiqueta en valencià si es una cadena valenciana com ho és CONSUM, ademés crec que el cap dels supermercats parla valencià.

Amadeu_horta ha dit...

el problema no és q tinguen la seua pròpia marca a preu més econòmic, és que NOMÉS tenen la seua pròpia marca a preu més econòmic, posat a buscar l'espetec de casa tarradellas a vore si el trobes...

XorX ha dit...

Doncs deu ser l'únic que el parla.

Valore especialment l'equitetatge de Consum, encara que amb una miqueta d'idea aquesta anàrquica empresa podia avançar molt.

El valencià és un de tants greuges de Mercadona... Però segueix reproduint-se a ritmes alamants...

XorX ha dit...

Exacte Amadeu. Vas a Mercadona i flipes amb el preu, però a canvi de què?

Compres bastant més que a Consum-Carrefour-Alcampo amb els mateixcos diners, sí, però és que Mercadona ha eliminat moltíssims productes que tenia quan va obrir i molts altres ni els ha comercialitzat. Tot per fer lloc a una supramarca a qui només se li resisteix el monopoli en sucres d'Azucarera. I, en ocasions, amb una qualitat bastant més baixa que el preu.

Tampoc oblidem que la fruita i la verdura empaquetada només perjudica l'agricultor.

Per cert, que a Catalunya he trobat alguns Mercadona amb etiquetes en català. A casa nostra això no fa negoci i, directament, ni s'ho plantegen.

Anonymous ha dit...

Tampoc sigau així, si es fixeu en l'etiquetatge del productes Hacendado veureu qui és el fabricant i en el cas de l'espectec es Casa Tarradellas, al igual que en el pernil dolç hacendado també es Casa Tarradellas.

El que si que he notat canvi es en la pasta d'Hacendado, doncs abans la fabricava Gallo, però ara ho fabrica La Familia, i no se perque els macarrons ara estan mes durs.

PØrras ha dit...

Pues a ver, yo compro y mucho en Mercadona, lo primero por proximidad, lo segundo por la relación calidad-precio, es cierto que hay menos gama de marcas para elegir, pero quizá és porque muchas de ellas las vende Mercadona con la Marca "Hacendado".

Otra cosa que no debemos obviar es la calidad con la que tratan a sus empleados...paga de salarios íntegros a sus trabajadoras a partir del sexto mes de embarazo...etc.
Algo nó, bastante debes estar haciendo bien, sin duda, ni Dia, ni El Arbol, ni Consum le llegan en ningús aspecto, el que más se le aproxima, Eroski.

saludos :P

VALENCIANET ha dit...

La qualitat en que tracta als empleats? xDDDDDDD Informa't un poquet i trobaràs multitud d'actes dels propis treballadors de Mercadona queixant-se per l'abús al que estan sotmesos per part de l'empresa. A banda de la gran quantitat de casos d'acomiadament per embarás (encara que ells no ho diguen així, evidentment) que s'estan produint últimament.

Jo sóc un dels que no entén tampoc l'èxit de Mercadona.

A Catalunya no sols alguns productes, les bosses de compra, per exemple, son 100% en català. Però al P.V. la nostra llengua no ven...

Crec que la iniciativa de Consum d'etiquetar en valencià és molt ben rebuda per la societat valenciana en general, però hem de recordar que sols traduïx al valencià el nom del producte (per cert, en segon lloc i en cursiva) i que la resta de l'etiquetatge com les explicacions pertinents són íntegrament i exclusivament en castellà. A Consum se l'ha de felicitar pel que fa, però hem de recordar que també li queda molt fer amb el tema de la llengua.

XorX ha dit...

I que ningú oblide que el meu baguette de pernil dolç i formatge venia quasi sense pernil, al contrari que la foto... ¬¬ I, pitjor, amb molt mala pinta.

Ja me poden rebaixar el preu que jo compre el que veig però em venen el que volen (el que els convé).