Benvinguts :)

Benvinguts a La Mirada Crítica de XorX

dijous, 23 d’agost de 2007

Disculpes al Planet

Benvolguts companys de Planet,

Vos escric amb motiu d'un incòmode desajust tècnic succeït fa unes hores al Planet Castelló, el nostre peculiar lloc de trobada i d'intercanvi d'espais més o menys relacionats amb Castelló.

El que vos comente està relacionat amb una cosa d'aquesta web que no m'agrada, i són les entrades mil vegades repetides. Algunes entrades ens les sabem ja de memòria i comencen a despertar reaccions psicòtiques amb certs continguts.

Bé, el cas és que ahir vaig estar toquetejant les meues entrades per a afegir-li unes etiquetes que ni tan sols he sabut fer visibles, i que molts companys heu incorporat. Són prou útils per facilitar l'exploració dels blogs, però el problema ve quan el Planet re-publica totes les entrades en qüestió.

Clar, vaig començar amb política i vaig editar prou més de 100 entrades que pel que veig van saturar la pàgina. El meu dubte és ara com poder acabar d'etiquetar les entrades -a poc a poc- sense monopolitzar el Planet.

Si algú sap com sortejar aquest inconvenient agrariré molt que m'ho comente, no voldria esdevindre un brot de psicosi col·lectiva.

Gràcies i disculpeu les molèsties.

Salut!

La Mirada Crítica

6 comentaris:

servidora ha dit...

Ya decía yo que estabas muy prolífico :-D
No sé cómo lo has hecho. Yo, en su día lo edité en la "Lista de Entradas" (pestaña Edita Entradas). Seleccionas las entradas a las que quieras aplicar un determinada etiqueta y hay un menú desplegable que pone "Acciones de etoquetas" en el que encuentras Aplicar etiqueta (y la eliges) a las entradas seleccionadas.

Ahora vas y me dices que ya lo hiciste así, y voy yo y te digo que, entonces, ya no entiendo nada :-/

petonets....

XorX ha dit...

Hola Gloria! Com va? ^^ Doncsss.... Lamente molt dir-te que ho vaig fer com tu dius :( Mare quina tortura per al Planet si he de seguir etiquetant... v_v Haurà paregut açò una campanya "subliminal" :\

De moment estic activant les etiquetes abans de classificar res a vore si així no es re-publica tot :)

Gràcies per escriure'm, un b7! :D

servidora ha dit...

¡Pestes! :-S

Bueno, si lo haces en finde y en agosto... ¡igual ni nos enteramos! :-D

En fin, ya tenemos víctima propiciatoria para endosarle burlas :-P ;-) (¡¡¡es broma!!! :-))

XorX ha dit...

Mmm... Aleshores hauria d'haver titulat l'entrada "Disculpes i avís al Planet", hehe.

Biquicos

XorX ha dit...

Per cet, si algú sap com puc fer visibles les meues etiquetes m'ho pot comentar per favor?

A vore si acabaré marejant tot el Planet per a no res...

Gràcies!

Doctor Infierno ha dit...

Yo pienso que no debes pedir disculpas a nadie.
Es algo que ha pasado sin que tú lo supieses ni que haya existido mala fe.
De todas formas, estas disculpas dicen mucho de ti.

Que te vaya bien.