Benvinguts :)

dilluns, 27 d’agost de 2007

AAHH!! Bestiola!!

Bé, ehem, després de XorX i l'aventura de l'eriçó i Trau-los la llengua Serpentina ve una nova entrega de la sèrie d'entrades blogueres "Vida Salvatge."

En aquesta ocasió la tranquil·la vida al camp ens deixa una altre entranyable animalet, però aquesta vegada dins de casa, que toca més la moral.

Obviarem les concentracions massives de formigues voladores a les bombetes o les autovies de formigues cap a les molletes del berenar -amb rodones incloses-, i passarem al que vertaderament interessa: la bèstia.

Bestiola

En aquesta ocasió m'abstindré de fer brometes o de posar-li noms graciosos. Tot i això em va fer molta llàstima haver-lo de matar, però a vore qui agafava aquesta bèstia de sis centímetres de llargària -ni que fora amb un paperet- per deixar-la viure al carrer [i que torne a entrar i aprofite per reproduir-se!!].

Si algú sap de quina espècie es tracta, que ens ho diga, pot ser interessant :)

Au, salut!

La Mirada Crítica

5 comentaris:

Naturatge ha dit...

La veritat és que jo no l'havia vist mai!!

Però per a on vius pareix que n´hi ha de tot Xorx, hauràs de declarar la teua vivenda paratge natural protegit de la Generalitat.

Això si, dels bons, no val després cremar-ho ni coses pel estil xD

Salut

XorX ha dit...

Hehe, sí! A més a més, segur que me'l concedien, perquè està urbanitzat... Per a ells perfecte, els evite la molèstia de destruir-lo!

:P

Toni ha dit...

Ups, quina bestiola... a mi este tipus de animalets em donen un yu-yu... el preferisc tindre lluny... jeje

Per cert, han tornat el "sense reflexe" de Canal 9, altra vegada al plato virtual este... de reformes al Estudi 3 dels informatius??? ja vorem, pareix que canvi de temporada i canvi d'escenografia i decorats... a saber...

Salutacions

XorX ha dit...

Hola Toni! Sí, m'he adonat, ja em van donar avís fa unes setmanes. Tinc algunes capturetes per a una entradeta. Jo veig molt precipitat el canvi de plató, no veig que funcione malament i a la TV 'pública' tampoc és que li sobren els diners.

Jo pense que pot ser això, estalviar en recursos humans i tècnics mitjançant un plató virtual per a vacances.

Una solució bastant poc digna d'una TV pública, però Canal 9 és especial (per a mal).

Salut!

Anònim ha dit...

Jo d'aquestos animalons en tinc al bany cada estiu, i a Sant Just Desvern!!!