Benvinguts :)

dijous, 10 de maig de 2007

a3n - enquestes electorals d'intenció de vot

La cadena estatal Antena 3 de Televisión presenta aquestos díes als a3n (Antena3Noticias) els resultats d'unes enquestes d'intenció de vot que ha realitzat TNS Demoscopia per a la casa i per a Onda Cero.

Baròmetre A3N

Concretament avui parla del País Valencià, i presenta els resultats autonòmics i els de les capitals: València i Alacant. Castelló no els importa, però no els ho tinc en compte, perquè tampoc els importa al PP, PSOE ni tan sols a EU-Bloc/Compromís (los "catalanistas", a saco).




Corts Valencianes:
Corts

Ajuntament de València:

València

Ajuntament d'Alacant:

Alacant

Ajuntament de Castelló: No li importa a ningú.

És a dir, el PP tindria la majoria assegurada i l'esquerra no té possibilitat d'arrebatar-li el Consell.



La Mirada Crítica

5 comentaris:

Toni ha dit...

Per la mínima, encara que algun pacte podria desestabilitzar al PP... ja vorem com van les coses...

Adéu!!

Adrià. ha dit...

Per favor, un altra majoria absoluta no!!!!! Jo em mude a Catalunya, ens deixen sense país... :(

CABRONS MENTIDERS...

-.Anna.- ha dit...

Doncs, Castelló Existeix!!


...Només els interessen els camps de golf, el marina d'or i les pistes d' esquí no?..Castelló és molt més que això!


Ahi els petaren a tots!

Iurema ha dit...

quan van eixir les enquestes del CIS em vaig posar de mala hòstia, però hi ha que veure la part positiva. almenys un grup nacionalista entra al consell. com que nosaltres no podem anar arrere perquè, com a mínim, som constants (bé que ho hem vist els darrers 20 anys que ací no s'ha rendit ningú), només podem anar a més :)

de totes maneres, no és d'estranyar que tornen a traure majoria absoluta: Pla deixa tant que desitjar... (no ens enganyem, que realment són l'oposició que més compta, ara per ara)

però temps al temps. si no és ara, ens vorem a les altres eleccions i a les altres i a les altres. estem curtits de moral ;) perquè creiem que un altre país nostre és possible! I tant!!!! :)

XorX ha dit...

M'encanta la gent possitiva :D

Diumenge ixen enquestes al Mercantil Valenciano, l'únic que fins ara ha donat resultats favorables al canvi.

Tractaré de comentar-ho, que la campanya l'estic abandonant un poc *^^*'