Benvinguts :)

dimarts, 3 d’abril de 2007

www.compromispelpaisvalencia.org

Per fi s'ha posat en funcionament la web de Compromís pel País Valencià (www.compromispelpaisvalencia.org), el partit d'esquerra verda i nacionalista que pot convertir-se en la clau per al canvi polític el 27 de maig del 2007. L'alternativa al bipartidisme PP-PSOE o al monopartidisme PPSOE.

Cartell Compromís pel País Valencià

Si entreu podreu adherir-vos al Compromís, conèixer els candidats, informar-vos sobre l'agenda de la coalició, etc. Però no s'entén com aquesta "alternativa política" no ha ofert mecanismes d'interactivitat partit-ciutadà. Es presenta com una coalició llunyana i simple, independent a la il·lusió que a molts ens desperta.

Amb la pàgina s'ha desenvolupat la imatge corporativa de la coalició, que es limita al color roig. D'acord que som rojos, però som sobretot una alternativa plural. M'hauria agradat un verd com a color corporatiu i diversitat cromàtica al logotip. Diversitat, il·lusió, pluralitat, llibertat.

La Mirada Crítica fa una proposta per apropar la imatge corporativa al que moltes esperàvem. Seria alguna cosa així com...

El Compromís de 'La Mirada'

A la web també ens mostren cartells i mercaderia amb la marca Compromís (com clauers i samarretes), però no com podem trobar-ho. Llàstima, perquè em compraria un parell de samarretes d'aquestes per portar-les dia si i dia també.

Mercaderia Compromís

Cal fer fora el PP del Consell i de les diputacions. Però si l'alternativa ha de ser Ignasi Pla necessitarem un Compromís fort: per la llengua, per la cultura, per la dignitat del poble valencià. I no hi ha més força que la del vot.

El resultat de les eleccions serà ajustat, guanye qui guanye, però ens hem de moure tots des d'ara mateix per il·lusionar la societat amb un futur millor.

No es tracta de militar en cap partit, simplement que la gent sàpiga que la possibilitat del canvi és real. Entre tots podem!

SALUT.

La Mirada Crítica

5 comentaris:

Josep M. Fernández ha dit...

A mi tampoc m'agrada tant de roig, massa monocrom. És el que dius, s'ha de fer notar la pluralitat.

Dani ha dit...

Hola!

La veritat és que estic veient la pàgina de forma constant des que la publicaren i sincerament crec q està bastant malamament...

A banda de temes més purament polítics, com que sols apareixen articles d'ERPV i no hi ha pràcticament informació del BLOC (com ja han deixat en algun missatge), trobe la pàgina limitada, no està ben acabada, hi ha nucs solts i he notat un error en un apartat. Espere que la vajen millorant, igual que l'estilisme que estan gastant en CPV. El dissenyador gràfic el podrien canviar perquè a mi no m'agrada tampoc tant de roig.

Salut i País!

Daido's ha dit...

Hola!
He descobert el teu bloc per youtube. M'agrada com escrius. Sobre el post; jo crec que el cerd també fa més bona pinta que no pas el vermell. T'afegeixo per visitar-te de tant en tant, si vols pots mirar el meu bloc abans no me'l tanqui el PPaco Camps.

Salutacions!

Xe Fu7 ha dit...

Quan me n'assabente de com fer-te amb les samarretes del compromís t'avisaré però mentre recorda que tenim les d'Adéu PP a www.adeupp.org ben baratetes. Com s'acostuma a sentir pels mercadets "lo estamos dando, lo estamos regalando". ;)

Extramurs ha dit...

Hola! M'ha agradat molt el teu blog, és molt interessant. El roig no està mal, però m'haguera agradat més un verd, o un taronja... Això sí, a vore quan comencen a pegar cartells, que jo només n'he vist un en una cabina telefònica xD