Benvinguts :)

Benvinguts a La Mirada Crítica de XorX

dissabte, 3 de juny de 2006

El que mai s'ha de fer a la TV

Avui m'he trobat a Antena3 el que MAI s'ha de fer a una televisió.

Estava jo tan feliç fent zàping quan, de sobte, em trobe aquesta imatge:


La Jurado en directe


Deu meu! Si ja era greu que CNN+ informara de la mort de la Rocío Jurado hores abans que aquesta passara a millor vida, tant o més ho és que Antena3 la ressucite quan ja estava irremeiablement morta.


La rescatada Campos ha rescatat aquesta entrevista per al seu especial. El problema ha sigut que no s'han preocupar ni tan sols de tornar a retolar el vídeo per evitar confusions. Havien marcat durant una gran part de la reemissió de l'entrevista amb la data real de les imatges, però no quan jo he arribat i en cap moment amagant el confús 'directe'.


Una miqueta de compte que entre uns i altres ens aneu a causar un atac al cor!


La Mirada Crítica