Benvinguts :)

dilluns, 5 de juny de 2006

El PPCV vol despolititzar la televisió pública!!!!!

Tots sabem que la televisió pública valenciana, sobretot amb els seus informatius, està fent molt mal al nostre País ocultant informacions (Fabra), inventant-se'n unes altres (nivell dels pantans), donant exagerat protagonisme a unes altres (Papa, Camps, Copa Amèrica), i ocupant la resta de l'informatiu amb banalitats diverses.

Avui mateix, el portaveu del Grup Popular a les Corts, Serafí Castellano, ha fet públic que el Partido Popular presentarà una proposició no de llei per a que la televisió pública "actúe amb professionalitat, imparcialitat i objectivitat, que és el que ha de fer un servici públic", perquè, assegura, "és impensable [...] que una televisió pública es dedique a treballar en contra dels interessos d'una Comunitat, a més a més, per mandat partidista".






Malauradament, els dos casos que vos he presentat són distints i Castellano es referia a TVE en el seu discurs i no a TVV.

Com es pot tindre tan poca vergonya?


La Mirada Crítica

2 comentaris:

Ruth ha dit...

I vaig jo i m'ho crec.

Serà possible...no seu creuen ni ells.

dAvidet ha dit...

Ais... Mira, he fet un paronet pa vore blogs xq m'estava adormint de llegir apunts! i se m'ha fugit d'un bot!!!
respecte al que ixe individu comenta, no em pronuniré, no siga cas que les meves apraules connoten el meu pensament i no les considere objectives. (encara que ni ell em negarà que és un troç d'aca, amb respecte a tan noble animal)...

Mare!!!!
:s
Ni Valle Inclan podia imaginar un esperpento com aquest!