Benvinguts :)

dimecres, 5 d’abril de 2006

Tot depèn del DNA del que mira

L'altre dia em va sorprendre a València, mentre treballàvem en el documental que estem pre-produint, una notícia sobre els continguts amb més espai en els diferents informatius televisius.

Política, successos, esports, cultura i economia.

Jo diria:

TVE-1: Política
La 2: Successos (entesos com a esdeveniments d'actualitat alternatius)-cultura (medi ambient inclòs)
Antena 3: Successos (entesos com crims i accidents)-esports
Cuatro: Política
Telecinco (tendència actual): Política-successos

Esteu més o menys d'acord? Doncs ara mireu què diu el diari ADN:

Taula ADN

TVE-1: Successos ¿? (segur?)
La 2: Successos ¿? (els entendrem com a esdeveniments d'actualitat alternatius...)
Antena 3: Esports-successos-política
Cuatro: Política ¿? (tantíssima?)
Telecinco: Política ¿? (és que no ha canviat res darrerament?)

Diu que l'estudi de Consumer Eroski en 2002 afirmava que els successos -secció que esta en ple auge- ocupaven un 7% de mitjana del temps dels informatius. Actualment a totes les estatals amb informatius els successos ocupen més d'un 20% excepte en Cuatro (16%).

Pel que fa a les autonòmiques, la mitjana és d'un 16%, amb valors tant dispars com aquestos: TV3 els dedica un 7% i Canal 9 un 25%.


La Mirada Crítica de XorX

1 comentari:

davidet ha dit...

home... dien q en temps de crissi es tira mà dels succesos i de programes on un va a contar les seves misèries...No sé...
De tota manera com dius al titol, tor depén de ki mire...