Benvinguts :)

Benvinguts a La Mirada Crítica de XorX

dilluns, 27 de febrer de 2006

"Ojo por ojo..."

Dilluns passat Telemadrid va emetre en el informatiu Diario de la noche, segons informa El País, unes imatges d'arxiu d'uns encaputxats d'ETA amb un ròtul que posava "Palacio de La Moncloa, 10 de febrero 2006" per un error de sincronització.

ETA i Moncloa
[Imatge publicada per Escolar]

Jo no vull ser malpensat, però no vos duu a la ment coses com per exemple les tractades en les entrades Tu vida es... TVE i Un exemple d'«ABÚS»?

Cal dir que, a diferència del PP, el PSOE no ha demanat la dimissió de ningú. I ens quedarem amb el dubte de què hauria fet si els errors s'hagueren canviat d'ordre.

Salut

1 comentari:

Davidet ha dit...

Home... però se sap de bon troç q el PP mai no manipularia res! es q...
i que telemadrid és imparcial, bla bla bla...