Benvinguts :)

dimecres, 11 de gener de 2006

Si és de tots, no és de ningú

El president de la Generalitat, Franco [Francesc/Francisco] Camps, va regalar per Nadal als membres del seu Govern, dotze en total, una càmera de vídeo digital, un obsequi que amb tota seguretat supera econòmicament el monitor LCD amb sintonitzador de televisió de 17 polzades que va repartir el titular de les Corts, Julio de España, als 89 diputats autonòmics i que ha estat objecte de crítiques més enllà de les nostres fronteres, especialment arran que dos parlamentaris -el trànsfuga del PP, Javier Tomás, i el diputat verd en el grup d'Esquerra Unida, Carles Arnal- ho hajen rebutjat. El present de De España se situa entorn dels 250 euros, mentre que les càmeres de vídeo més barates excedeixen els 300.

Font: Levante

Fem comptes dels diners que ens han furtat: (250*89) + (300*12) = (22250) + (3600) = 25850€, que en pessetes serien (25850)*(166.386) = 4.301.078,1 pessetes.

Des del programa Protagonistas, amb Júlia Otero a Punto Radio, calculaven ahir amb Arnal la quantitat per aproximadament 16 milions de pessetes.

- - -

Mentre els nostres polítics es reparteixen com a bons germans els diners de tots, han de dissimular i discutir un poc per altres temes, com ara l'Estatut...


Las Provincias
Pla afirma ara que el pacte de l'Estatut no està trencat però insisteix a rebaixar el 5%


MAI GUANYARÀ, SR. PLA, SI NO ES DESMARCA DEL PP
BUSQUE'S UN PROGRAMA DE CANVI EFICAÇ I TREBALLE PEL PAÍS
FAÇA UNA OPOSICIÓ INTELIGENT, I MOSTRE'S JA COM A POSSIBLE PRESIDENT
Comence per ací:
La imatge que tots esperem: Trencant un pacte injust

Salut

3 comentaris:

simkin ha dit...

No t'esforces, no crec que eixe bajoca tingue cap oportunitat :-p

XorX ha dit...

Home, dissabte ve Blanco i diumenge Zapatero. Jo tinc l'esperança que siguen capaços de definir un programa alternatiu i diferenciat capaç de fer front a la reelecció de Camps.

Això sí, molt hauría de canviar, però pensem que a Zapatero després de semiguanyar Madrid, d'aconseguir Catalunya i Galícia i convertir-se en segona força a Euskadi li convé que el PSPV arribe al poder.

A vore si s'espavilen. Moltes coses depenen d'aquest cap de setmana. Jo mai perd l'esperança d'aconseguir desbancar el PP... I mira que el PSPV m'agrada poc, però una coalicioneta estaría bé.

En fi, ja vorem simkin, encara tenim un anyet i escaig...

Davidet ha dit...

Si nu em pregunteu com i xq confesaré q a le spassades vaig asitir a un mitin de imbecil pla, dic joan ignaci, on tb asistia ZP.
I aquest li va tirar un mig puro... li deia com s'havia de fer politica, xq el discurs q havia acavat de fer era insultant per a tot animalet progressista. ZP li va recordar que per fer politica no cal plorar tot el dia recordant lo ruins q son els demés sino que hi ha q propossar un nou cami i buscar q els q malmanen canvien, i no vendret... Després del mitin em vaig reafermar en que no votaria a ningún dels dos... però si la meva demencia algun dia em rebaixes les aspiracions (avegades massa utopikes) abans votava a Zapatero. Almenys mostrava ilusió pe rla seva feina i recordava xa qui treballa: per als ciutadans, no per a pako campos de golf..
No sé si el q he dit era coherent o no jajaja... Po eso... a vore si ZP li dona classes aprticulars al Pla...(q no es q siga gran cosa però...)