Benvinguts :)

Benvinguts a La Mirada Crítica de XorX

dimarts, 24 de gener de 2006

La Llunyania de la TDT

Qui anava a pensar que la TDT, que ja sabem tots que en continguts és una autèntica MERDA, anava a resultar estar tan lluny del que d'ella s'esperava.

Açò és la TV analògica tal i com la rebia jo avui passades les dos del migdia:
L'Informatiu

Açò pràcticament al mateix temps a la Televisió Digital Terrestre:
Para que Veas

Hem de comprendre que no hi ha desconnexions regionals?
Qui diria que la TV analògica aniria d'alguna manera per davant de la digital...

Salut!

PD: Açò entrarà per a Estructures del Sistema Audiovisual, companys

2 comentaris:

OpB ha dit...

Vaja merda :(

Mars Attacks ha dit...

Crec que de "companys" d'estructura només quedem tú i jo. Tú perquè aniràs ben preparat i jo perquè no tinc res a perdre. Els altres s'han rajat, i em pense que no et podré ser de molta ajuda jo, ja saps la nul.litat que sóc en aquestos temes... ^_^