Benvinguts :)

Benvinguts a La Mirada Crítica de XorX

dilluns, 12 de desembre de 2005

Pareguts raonables

Jo ja no sé si és un paregut raonable o si era causa de l'insomni.

El cas és que la nit del diumenge al dilluns no hi havia forma de fer-me dormir, així que em vaig alçar a fer la bruixa per casa, com me solen dir, perquè sempre me passetge durant la nit quan tots dormen -o tracten de dormir-. Vaig acabar al saló veient què feien en la tele...

Twin Peaks, sèrie estatunidenca de principis dels noranta. Trobe aquesta imatge, amb tota la casa a fosques, els ulls acostumats a la foscor i la pantalla brillant dolorosament. No sabeu quin espant me vaig endur! Tant que em va fer durar l'insomni unes quantes hores més... I no per la imatge en si sinó perquè em va recordar, en aquell estat de cansament que em trobava, a un personatge que tots coneixereu...

·
·
·
·
·

Personatge Twin Peaks

No? Uhmmm... Tireu-li imaginació, a mi no me'n va fer falta molta... Per a la meua desgràcia... Mireu què inoportunament imaginatiu vaig ser [amb tots els meus respectes]:

·
·
·
·
·

Imaginació de Jordi

En fi, que després d'açò ja no estava preocupat per no adormir-me sinó per si m'adormia...
No sé si riure o plorar...

Bona nit.

PD: Lamente la poca traça amb el Photoshop... És que encara no he dormit...

5 comentaris:

Davit ha dit...

¬¬
no coment, sols que envolta d'aigua per a tots... home: caçalla, que alegra més la vida...
:P

Eru ha dit...

Buenísimo. Y el detalle de «agua para todos», sencillamente brutal

:)

txarly ha dit...

siempre he pensado que ese hombre (o personaje, según se mire) tiene cara de enterrador, pero lo cierto es que lo has clavado :D

HAARP_project ha dit...

Este fue el primer trabajo de Camps, después también participó en Men in black, haciendo de lugarteniente de Rosenberg, jefe de los arquilianos.

LLe ha dit...

halaaa
q dolentot
en lo bon home q es y el sex-appeal que te
vergonya t'hauria de donar! :/

jijijiji ;*