Benvinguts :)

divendres, 2 de desembre de 2005

Benvolgut terrorista islàmic...

Benvolgut terrorista islamista,

T'escric no perquè pense que tingues justificació pels teus delictes, sinó perquè crec que hi ha coses que haurien de formar part del saber general i que mentrestant suposen un perill per a persones innocents.

Una d'aquestes coses és, com no, la teua preocupant llibertat, però potser encara no has fet res roïn, així que mentre no trobem cap evidència no podem actuar actívament, però sí podem fer servir la seguretat passiva.

Aquesta carta no és exclusiva per a tu. Jo no enganye a ningú, ni jugue a favor d'uns ni d'altres. No m'agrada que vostè assassine a innocents. Ni tampoc a no innocents. I és per açò que he remès aquest escrit tant a vostè com a un alt càrrec dels servicis policials espanyols, a qui aprofite per enviar una molt cordial salutació.

Pensareu que és una tonteria. Què ha de saber un simple civil com jo del que és una estratègia terrorista o policial? Doncs poc, la veritat, però és que m'ha cridat l'atenció el fet d'adonar-me en primera persona de la facilitat de transportar, per exemple, material explosiu (o droga, o animals exòtics, o òrgans humans). El que siga, perquè aquest és un país lliure.

Jo he viatjat hui d'un poblet de Barcelona a Castelló sense que ningú es preocupara pel que duia en la motxilla. De fet, hauria pogut fins i tot no pagar el bitllet. Però això és normal en els trens rodalia, a ningú li sorprèn. El que sí m'ha impactat és agafar un grandes líneas i pujar al tren sense passar per un aparell de rajos X, i poder vore com es passejava gent sense seient, ni sense bitllet, d'ací cap allà ocupant els seients que anaven quedant buits. El tren arribava fins a València, però hi ha trens Arco que arriben fins a Andalusia o fins i tot fins a Extremadura. Ja tindríem el goma-2 (o la cocaïna, la cotorra margaritenya, o els budells d'algú) en l'altra banda d'Espanya. I no necessàriament des del centre de Catalunya, perquè aquesta línia que passa pel poble comença o acaba a la Tour de Carol (França).

Si no passen més coses és perquè els roïns són molt roïns o perquè els bons són molt bons... O per tot el contrari, qui sap.

Jo només done idees, no me mescle ens els seus assumptes. Uns busqueu justícia per unes raons i els altres amb contràries argumentacions, i jo no sóc jutge. Ambdós bàndols sabeu el que hi ha, ara és competència seua actuar en conseqüència, perquè estic segur que el que m'he trobat avui no és una excepció.

Espere que la meua informació els haja sigut d'interès.

Una salutació,

2 comentaris:

Mars Attacks ha dit...

Tú no eres provocador ni res ^_^

Alex ha dit...

Benvolgut "Mirador crític"

Per apaivagar les teves inquietuds, ni que sigui una miqueta, voldria fer-te saber que tot venint cap a Barcelona en tren des de Paris per la nit, què romàntic i que bonic, varem arribar amb les primeres llums del dia a la estació franco-catalana "La Tour de Carol"(Querol) on varem fer el transbord i vàrem agafar un tren molt vell i atrotinat de rodalies de la RENFE(una merdeta incòmode de tren que van posar a la nostra disposició després d'haver passat tota la nit mal dormint en un còmode i digne tren francés).

En pujar al tren de la RENFE a la estació de querolessa van pujar dos policies nacionals espanyols uniformats i un inspector com els de les películes amb gabardina i tot. Varen pujar i no feien res. Només custodiàven als passatgers. I quan l'atrotinat tren travessà la frontera varen començar a demanar documentació als passatgers. Ho feien molt depressa per que de seguida ja s'arriba a la estació de Puigcerdà.

A Puigcerdà vaig veure com la policia havia fet baixar a dos menors magrebins que probablement no duien documentació. Al tren els vaig veure tot el trajecte des de París sense seure en cap seient i fins i tot un d'ells que portava un ull morat. En la seva mirada se li notava com si tingués el xip de la supervivència en marxa.

Fan una mica de control.