Benvinguts :)

diumenge, 9 d’octubre de 2005

feliç 9 d'obtubre

Vull felicitar a tots els valencians i a totes les valencianes en la diada del seu país.

Jo pretenia anar dissabte a la manifestació de valència i hui doncs un diumente més per a passar amb la família, però els meus amics no van mostrar cap intenció d'anar a València i després me van cridar ahir i me van dir 'mon anem a Salou de festa i demà a Port Aventura, si te'n vens m'ho dius ja perquè eixim en 10 minuts, a les sis'... Així que he passat la diada més desconnectada de ma vida.

No he llegit encara els diaris perquè acabe d'arribar, no he vist cap informatiu, ni sé com han anat els discursets dels polítics ni la manipulació de Canal 9, però les paraules sobren en un dia de sentiments. M'és igual com haja anat tot; M'és igual si el PP ha espanyolitzat la diada valenciana o si els espanyols nascuts en el País Valencià -que no els valencians- han fet una reivindicació més o menys lamentable. No importa, era el dia del País Valencià i cap espanyol o espanyolista podrà minimitzar la seua importància i simbolisme.

Hui no faré cap sermó ni cap critica, em limitaré a felicitar-vos a tots i a totes hagueu fet el que hagueu fet hui, ahir, i la nit que els separa.

Una cordial salutació,

1 comentari:

Josep M. Fernández ha dit...

He vist Canal 9 al migdia però no estava massa pendent, he sentit l'himne espanyol un parell de vegades y el nostre pel mig. De la manifestació de dissabte crec que no han dit res, millor.